LET OP: Producten die niet rechtstreeks via Viervoeter™ gekocht zijn, vallen niet onder de garantievoorwaarden. Mocht je dus een 2e hands Viervoeter™ product gekocht hebben, dan is Viervoeter™ niet aansprakelijk voor eventuele klachten of defecten.
Mocht je vragen of klachten hebben, mail dan naar: info@viervoeter-shop.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Bij Viervoeter™ heb je 1 jaar lang fabrieksgarantie. Deze garantie gaat in op het moment dat je het product besteld hebt. Mocht er een omruiling hebben plaats gevonden op een later moment, dan betekent dat niet dat de garantie ook verlengt wordt.